Donations / Spenden

The Mutter Meera Stiftung (Mother Meera Foundation Germany) is a non-profit organisation to support the group of Mother Meera Schools in Madanapalle, Andhra Pradesh, India. The schools including the kindergarten have more than 2000 students. If you want to support the school you can donate either via bank transfer (Überweisung) or PayPal here. You are welcome to receive a donation receipt, which is tax deductible in Germany.

Die Mutter Meera Stiftung ist ein gemeinnütziger Verein und unterstützt die Gruppe der Mutter Meera Schulen in Indien die inzwischen weit über 2000 Schüler zählen. Wenn Du die Schule unterstützen möchtest, kannst Du entweder per Banküberweisung oder PayPal hier spenden. Gerne kannst Du eine Spendenquittung erhalten, die in Deutschland steuerlich absetzbar ist. Bei Spenden bis 200 Euro reicht ein „vereinfachter Nachweis“, zum Beispiel ein PC-Ausdruck der Buchungsbestätigung.

1. Bank Transfer / SEPA Überweisung

IBAN (International Bank Account Number): DE80 5116 1606 0001 0117 31
BIC: GENODE51LDD (Volksbank Langendernbach)
Name: Mutter Meera Stiftung